Elnet Security ofera servicii de paza pentru TERRADOX Solutions

Tags: , , , Uncategorized No comments

Incepand de astazi Elnet Security furnizeaza servicii de paza si protectie pentru TERRADOX Solutions.

TERRADOX Solutions este o companie privata, specializata in furnizarea de solutii complexe de procesare automata a datelor, documentelor si corespondentei, comunicare personalizata, conversie electronica a documentelor fizice si arhivare electronica precum si solutii si activitati conexe adaptate cerintelor specifice ale companiilor care activeaza pe piata romaneasca.

In decursul anilor TERRADOX Solutions a reusit sa integreze competente si expertiza in domeniile sale de activitate, astfel incat a devenit in scurt timp capabila sa intampine si sa se adapteze cerintelor pietei si nevoilor consumatorilor cu un portofoliul diversificat de solutii, orientat pe oferirea de beneficii in termeni de productivitate crescuta si reducere de costuri, pentru clientii sai.

Mai multe informatii despre TERRADOX Solutions puteti afla accesand: www.terradox.ro

CONFERINŢA MANAGEMENTUL RISCULUI DE SECURITATE ŞI PREVENIREA DEZASTRELOR

Uncategorized No comments
featured image

Conferinţa MANAGEMENTUL RISCULUI DE SECURITATE ŞI PREVENIREA DEZASTRELOR va avea loc joi, 17 Martie 2016, în Sala Kadisha a Hotelului Phoenicia, din București.

În cadrul acestei conferințe, organizatorii îşi propun să aducă în discuția factorilor interesați plusurile şi minusurile din aceste domenii de activitate, deficiențele întâlnite în practică, aspecte care trebuie să fie corectate şi modalități pentru corectarea acestora.

Neglijarea riscurilor de securitate va conduce mai devreme sau mai târziu la consecinţe grave. Incidentul nefericit de la Clubul Colectiv a arătat gravitatea consecinţelor neglijenţei manifestată pe mai multe planuri. Deşi rezultatele anchetei nu au fost încă publicate, este evident că neglijenţa s-a manifestat la mai mulţi dintre cei responsabili cu organizarea şi dacă cel puţin o parte dintre ei ar fi tratat cu seriozitate riscul de incendiu, dezastrul nu s-ar fi produs.

Conferinţa cu titlul MANAGEMENTUL RISCULUI DE SECURITATE ŞI PREVENIREA DEZASTRELOR îşi propune să pună în discuţie managementul riscului de securitate sub cele două aspecte reglementate în România, respectiv securitatea la incendiu şi securitatea fizică. Organizată sub forma a două mese rotunde conferinţa va pune faţă în faţă autorităţi, prestatori, organizaţii neguvernamentale, asiguratori şi va aborda aspecte privind cadrul legislativ, calitatea serviciilor şi controlul calităţii, cultura de securitate şi conştientizarea pericolelor de către opinia publică.

Evenimentul organizat de ASOCIAŢIA ROMÂNĂ PENTRU TEHNICĂ DE SECURITATE (A.R.T.S.) şi MEDIA MAKERS, se bucură de sprijinul urmatoarelo entități: ASTAL Security Technologies, Asociaţiei Naţională a Evaluatorilor de Risc (ANERSF), Asociaţia pentru Securitate la Incendiu (A.S.I.), Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (I.G.S.U.) şi de parteneriatul media al Radio France International România (RFI România) şi Security Portal.

În linii mari, tematica abordată va cuprinde următoarele subiecte: managementul riscului în securitate; cadrul de reglementare naţional şi European; calitatea serviciilor de evaluare a riscului.

Programul va fi următorul:

08:30 – 09:00 Primirea oaspeţilor

09:00 – 09:30 Deschiderea conferinţei

09:30 – 11:30 Panel – EVALUAREA RISCULUI LA SECURITATE FIZICĂ

Moderator Stelian Arion Vicepreşedinte ARTS, Vicepreşedinte ANERS.

09:30 – 09:45 Managementul riscului de securitate esenţa abordărilor actuale; locul ERSF în lanţul activităţlor privind mangementul securităţii.

Prezentarea vorbitorilor:

09:45 – 09:55 Dan Belâi ASIS International ARV.

Fundamentarea activităţii ERSF (introdusă prin HG 301, I) pe standarde internaţionale – Standardul ANSI/ASIS/RIMS RA.1-2015 cel mai nou standard de evaluare a riscului;

09:55 – 10:20 Dorin Negoiţă ARB – Comisia de securitate bancară şi Rareş Ionuţ Tilicea Şef structură securitate -ROMGAZ

Beneficiile aduse de ERSF – viziunea beneficiarilor.

10:20 – 10:45 Bogdan Antonescu Preşedinte ANERSF şi Aurel Catrinoiu Colonel (R)

Cadrul de reglementare al ERSF – puncte tari, puncte slabe

Calitatea şi controlul calităţii serviciilor ERSF – modalităţi de creştere a calităţii

10:45 – 11:05 Dorin Brânzoi – Project Development Manager – ASTAL SECURITY TECHNOLOGIES

Cum relaţionează ERSF cu evoluţia tehnologică în domeniul tehnicii de securitate;

11:05 – 11:30 Întrebări şi discuţii

11:30 – 12:00 Coffee Break

12:00 – 14:00 Panel – EVALUAREA RISCULUI LA INCENDIU

Moderator Cristian Şoricuţ Membru in Consiliul Director al A.R.T.S.

Ionel Puiu Golgojan Lt. col. dr. ing. – I.G.S.U.

Horia Mihai Nicolescu, Vicepreședinte ASI

Narcis Gîja Project Development Manager – ASTAL SECURITY TECHNOLOGIES

Daniela Teodorescu – Conferenţiar dr. ing, Expert tehnic

 

Subiecte abordate:

Eficientizarea timpului de intervenţie în clădirile agglomerate;

Protecţia persoanelor în clădiri vechi versus clădiri noi;

Necesitatea sistemelor complexe de detecţie-stingere-desfumare;

Clădiri comerciale cu extindere continuă.

 

Sursa: www.securityportal.ro

BUNURILE NEASIGURATE POT FI SUSTRASE CU USURINTA

Uncategorized No comments
featured image

Polițiștii suceveni ne recomandă să nu depozităm bunuri de valoare în anexe neasigurate sau care nu au sisteme de alarmare.

La data de 09.03.2016, ora 08.43, Secţia 10 Poliţie Rurală Păltinoasa a fost sesizată prin „S.N.U.A.U 112” de un bărbat de 57 de ani, din municipiul Suceava, despre faptul că, în noaptea de 08/09.03.2016, persoane necunoscute i-au sustras bunuri dintr-o anexă a imobilului pe care-l deține pe raza comunei Cacica. 

Din primele cercetări, polițiștii au stabilit faptul că, în noaptea de 08/09.03.2016, profitând de lipsa unui sistem de pază sau alarmare, prin forţarea ușii de acces, persoane necunoscute au sustras din anexa imobilului două motopompe.

În cauză s-a întocmit dosar penal sub aspectul comiterii infracțiunii de furt calificat, cercetările fiind continuate de polițiști în vederea identificării autorilor și recuperării prejudiciului.

Poliţiştii recomandă încă o dată cetăţenilor să dispună măsuri minime de protecţie a bunurilor astfel încât să nu cadă victime ale hoţilor. Se recomandă asigurarea cu sisteme de închidere şi alarmare a locuinţelor şi anexelor. Asiguraţi iluminarea şi îngrădirea perimetrului. Nu depozitaţi bunuri de valoare în anexele neasigurate sau fără sisteme de alarmare (mobilier, electronice, electrocasnice, etc.)

Sursa: www.securityportal.ro

 

POLITISTII AU VERIFICAT RESPECTAREA LEGII 333/2003 SI A H.G. 301/2012

Uncategorized No comments
featured image

Polițiștii din Prahova au verificat societățile comerciale și agenții de pază.

Societăți comerciale verificate și agenți de pază controlați de polițiștii Secției 2:

Între orele 10.30-12.30, la nivelul Secției nr. 2 Poliție a fost organizată o acțiune pe linia respectării prevederilor Legii nr. 333/2003 și a H.G. nr. 301/2012, privind paza bunurilor și a valorilor, având ca scop prevenirea și combaterea neregulilor la societățile comerciale de pe raza de competență. Cu această ocazie, au fost controlate două societăți comerciale, au fost verificați doi agenți de pază și au fost aplicate două sancțiuni contravenționale, valoarea acestora fiind de 3.000 lei.

Daca aveti nevoie de sistem de paza, noi va putem ajuta!

Pentru mai multe informatii click aici!

 

contacteaza specialist                   Cerere Oferta

Sursa: www.securityportal.ro

MINISTRUL DE INTERNE A SOLICITAT SIMPLIFICAREA PROCESULUI DE OBTINERE A AUTORIZATIEI DE SECURITATE LA INCENDIU

Uncategorized No comments
featured image

Ministrul de Interne, Petre Tobă, a cerut simplificarea obţinerii autorizaţiei de securitate la incendiu şi eliminarea monopolului deţinut de un număr restrâns de firme şi experţi, potrivit unui comunicat de presă al MAI, remis joi MEDIAFAX.

Ministrul de Interne, Petre Tobă, a anunţat că, pentru debirocratizarea procesului de avizare, a cerut conducerii Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU) să analizeze posibilitatea eliminării avizului din fluxul actual de avizare-autorizare a documentaţiilor pentru construcţiile noi sau care şi-au schimbat destinaţia şi să păstreze doar activităţile de verificare în teren şi autorizare, după caz scrie Mediafax.ro.

De asemenea, ministrul a cerut simplificarea procesului de obţinere a autorizaţiei de securitate la incendiu şi eliminarea monopolului deţinut la acest moment de un număr restrâns de firme şi experţi, care impun costuri ridicate investitorilor.

Mesajul a fost transmis cu ocazia şedinţei de evaluare a activităţii Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă în anul 2015.

“Am cerut conducerii IGSU să analizeze oportunitatea eliminării avizului acestei instituţii din fluxul actual de avizare-autorizare a documentaţiilor pentru construcţiile noi sau care şi-au schimbat destinaţia şi să păstreze doar activităţile de verificare în teren şi autorizare, după caz. Totodată, am solicitat simplificarea procesului de obţinere a autorizaţiei de securitate la incendiu şi eliminarea monopolului deţinut la acest moment de un număr restrâns de firme şi experţi, care impun costuri ridicate investitorilor”, a declarat ministrul de Interne.

În condiţiile în care 80% din activitatea structurilor coordonate de Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă vizează acordarea de asistenţă medicală de urgenţă, Petre Tobă a încurajat echipajele de salvatori să continue” cu acelaşi devotament” munca pe care au făcut-o anul trecut, când au salvat sau ajutat să depăşească situaţii critice, peste 350.000 de oameni.

La bilanţul Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă, organizat în sistem videoconferinţă, au participat secretarul de stat Raed Arafat, conducerea Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, a Inspectoratului General de Aviaţie, prefecţii şi reprezentanţii ministerelor şi ai instituţiilor cu atribuţii în gestionarea situaţiilor de urgenţă.

Sursa: www.securityportal.ro

METODE DE MONITORIZARE A AGENTILOR DE PAZA

Uncategorized 1 comment
featured image

nLogix Patrol este una dintre cele mai moderne soluții de control rondagenților de pază.

Securitatea bunurilor și angajaților ar trebui să fie prioritatea numărul unu a companiilor. Una din metode este angajarea sau outsourcing-ul agenților de pază scrie business24.ro.

Simpla prezență a unui agent de pază creează un sentiment de siguranță pentru angajați, iar clientii o asociază cu o imagine de profesionalism din partea companiei. nu uitam însa, și de o alta componentă importantă: descurajarea infractorilor.

Principala problema a companiilor care au paznici angajați este , în general, acești paznici trebuie să supravegheze suprafețe mai mari și, de cele mai multe ori, aceștia nu-și fac datoria cum trebuie.

Soluția a fost crearea unor sisteme pentru control rond (control patrulare). Inițial aceste sisteme pentru control rond erau mecanice, iar in anii ’80 au apărut primele sisteme computerizate pentru control rond.

În prezent sistemele de control rond presupun distribuirea unor tag-uri RFID în punctele importante și scanarea acestora cu dispozitive speciale (data logger-e) pe care paznicii trebuie să le aiba asupra lor. Aceste dispozitive înregistreaza data și ora la care paznicul vizitează fiecare punct.

Ulterior, superiorii trebuie să descarce datele din data logger-e folosind niște baze de descărcare, iar abia apoi pot să acceseze datele și să le analizeze.

Vonrep, firma de automatizari 100% romaneasca, a implementat aceste sisteme clasice de control rond și, observând dezavantajele acestora, a dezvoltat soluția nLogix Patrol.

nLogix Patrol este o soluție moderna pentru control rond, prin intermediul căreia se poate monitoriza online activitatea paznicilor folosind smartphone-uri cu sistem de operare Android și tehnologia NFC.

Sistemele clasice pentru control rond funcționează offline, iar vizualizarea datelor se poate realiza dupa ce agentul de pază și-a încheiat tura și a descarcat datele din data logger.

nLogix Patrol va permite să vedeți în timp real ce fac paznicii: dacă și-au început patrularea, care este ultima locație vizitată, dacă au întarziat sau nu au mai ajuns la o locație.

De asemenea, odată ajuns la o locație, paznicul poate raporta un incident (de ex: geam spart, ușa forțată, alarma declanșată), iar dvs. veți primi în timp real o notificare în interfața de administrare și puteți seta să primiți o alertă prin email/SMS.

Cum funcționează sistemul de control rond nLogix Patrol?

1. În punctele-cheie se plasează etichete NFC.

2. Paznicul are instalată aplicația nLogix Patrol pe smartphone, iar aceasta îi indică itinerariul.

3. Pentru a valida vizitarea unui punct agentul apropie telefonul de etichetă, iar datele se transmit automat către server. Paznicul poate să raporteze un incident, iar supervizorul sau primește notificare prin e-mail/SMS. Există inclusiv un buton de apelare rapidă în caz de urgențătre un număr prestabilit.

4. Folosind panoul de administrare supervizorul este informat privind activitatea fiecărui paznic.

Sursa: www.securityportal.ro

CONSILIUL CONCURENTEI A CONTROLAT AGENTIILE DE SECURITATE PRIVATE

Uncategorized No comments
featured image

Consiliul Concurenţei a efectuat inspecţii inopinate la sediile asociaţiilor agenţiilor de securitate private şi la unele companii membre ale acestora.

Inspecţiile s-au desfăşurat în cadrul investigaţiei privind posibilul schimb de informaţii între aceste companii în cadrul asociaţiilor din care fac parte, inclusiv în ceea ce priveşte preţurile practicate şi modul de formare a acestora.

Investigaţia vizează posibila încălcare a Legii Concurenţei de Asociaţia Profesională a Companiilor de Securitate şi cei 8 membri ai acesteia (Rosegur SA, G4S Secure Solutions SRL, Securitas Services România SRL, RPG Security Center SRL, Magic Safe Security SRL, Konsalnet Security SA, Morar-Pază şi Protecţie SRL şi Bronec Internaţional Company SRL), precum şi de Federaţia Serviciilor de Securitate, respectiv asociaţiile şi companiile membre ale acestora: Asociaţia Română a Industriei de Securitate (13 companii membre), Asociaţia Română pentru Tehnică de Securitate (142 companii), Patronatul Serviciilor de Securitate (34 companii).

Documentele ridicate în cadrul acestor inspecţii se află în analiza autorităţii române de concurenţă, în cadrul procedurilor specifice investigaţiei. Inspecţiile inopinate reprezintă o etapă preliminară a investigaţiei, iar efectuarea lor nu reprezintă o antepronunţare a Consiliului Concurenţei în ceea ce priveşte vinovăţia companiilor şi nici în ceea ce priveşte rezultatul final al investigaţiei declanşate. În situaţia în care Consiliul Concurenţei va constata încălcarea regulilor de concurenţă, companiile implicate riscă amenzi de până la 10% din cifra de afaceri. Cu toate acestea, companiile care cooperează cu autoritatea de concurenţă, în cadrul programului de clemenţă, pot obţine imunitate la amendă sau reduceri substanţiale ale amenzilor.

Sursa: www.securityportal.ro

Firmele scapă, în 2016, de analiza de risc la securitatea fizică. S-a stabilit un nou termen pentru conformare

Uncategorized No comments
featured image

Până la 1 ianuarie 2016, toate firmele din România ar fi trebuit să aibă o analiză a riscurilor de securitate. În lipsa acestei analize, care poate fi realizată numai de auditori acreditați, ele riscau să primească amenzi de până la 10.000 de lei. Cu toate acestea, la final de 2015, Guvernul a decis prorogarea termenului de la care urma să intre în vigoare obligativitatea unei astfel de analize de risc.

Hotărârea Guvernului nr. 1002/2015 privind modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor a fost publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 984 din 30 decembrie 2015.

Actul normativ prevede că „obligația elaborării analizei de risc la securitate fizică de către unitățile prevăzute la art. 2 alin (1) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, înființate până la data de 16 iunie 2012, se prorogă până la data de 1 iulie 2017”. Anterior, acest termen este stabilit pentru 1 ianuarie 2016.

Obligativitatea analizei de risc la securitate fizică a apărut pe fondul intrării în vigoare a prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 301/2012, care a aprobat normele de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor.

În octombrie 2014, prevederile acestei HG au fost prorogate până la 1 ianuarie 2016 pentru firmele înființate până la data de 16 iunie 2012. În schimb, cele înființate începând cu data de 17 iunie 2012 au avut ca termen limită de realizare a unei analize de risc data de 1 ianuarie 2015.

Legea prevede că lipsa analizei de risc la securitate fizică se sancţionează cu amendă de la 5.000 la 10.000 lei. Politiștii, jandarmii, precum și primarii sau împuterniciți ai acestora sunt cei care trebuie să verifice dacă firmele respectă sau nu legea privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor.

Analiza de risc la securitatea fizică este obligatorie pentru toate societățile comerciale, indiferent de natura capitalului social, care dețin bunuri sau valori cu orice titlu și sunt obligate să asigure protecția acestora.

Totodată, pe lângă firme, sunt obligate să aibă o astfel de analiză de risc și ministerele, celeltalte organe de specialitate ale administrației publice centrale și locale, regiile autonome, companiile și societățile naționale, institutele naționale de cercetare-dezvoltare, precum și orice alte organizații care dețin bunuri sau valori.

“Ministerele şi celelalte organe de specialitate ale administraţiei publice centrale şi locale, regiile autonome, companiile şi societăţile naţionale, institutele naţionale de cercetare-dezvoltare, societăţile reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, indiferent de natura capitalului social, precum şi alte organizaţii care deţin bunuri ori valori cu orice titlu, denumite în prezenta lege unităţi, sunt obligate să asigure paza acestora”, se arată în Legea nr. 333/2003.

Potrivit HG 301/2012, unitățile care nu efectuează operațiuni cu numerar nu au obligația încadrării în cerințele minime stabilite de lege.

Conform legii, analiza de risc trebuie să fie efectuată de un evaluator de risc la securitatea fizică. Acesta trebuie să fie înscris în RNERSF Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizică. Reglementările în vigoare nu prevăd un preț fix pe care îl poate cere un evaluator pentru realizarea unei astfel de analize.

Bine de știut! Printre agenții economici care trebuie să efectueze o o analiză de risc de securitate se numără:

  • Băncile;
  • Instituțiile financiare nebancare;
  • Casele de schimb valutar;
  • Casele de amanet;
  • Unitățile poștale;
  • Stațiile de comercializare carburanți;
  • Spațiile comerciale cu o suprafață mai mare de 500 mp;
  • Sălile destinate jocurilor de noroc;
  • Casieriile furnizorilor de utilități;
  • Automatele de tranzacții cu numerar din afara sediilor bancare;
  • Centrele de procesare a numerarului.
  • Magazinele de arme și muniții.

Analiza de risc la securitatea fizică se materializează prin documentaţia întocmită în cadrul procesului standardizat de management al riscului, prin care se determină măsurile necesare pentru încadrarea riscurilor de securitate la niveluri acceptabile.

Cum se realizează analiza de risc

Conform prevederilor legislative aflate în vigoare, analiza de risc la securitatea fizică arerolul de a identifica vulnerabilitățile și riscurile, de a determina nivelul de expunere la producerea unor incidente de securitate fizică. Totodată, ea trebuie să găsească și soluții în menținerea siguranței.

În momentul completării unei analize de risc pentru un obiectiv, evaluatorul folosește un chestionar sau un interviu privind activitatea firmei, precum și măsurile de securitate deja existente (alarmă, sistem de supraveghere video, seif). În plus, acesta va face, obligatoriu, o vizită la obiectivul evaluat. Urmează completarea unei grile de calcul a riscului, precum și realizarea unui raport de evaluare a riscului. Dacă nivelul de risc nu este acceptabil, evaluatorul va stabili o serie de măsuri. De exemplu, evaluatorul va cere, după caz, angajarea a încă unui paznic sau instalarea unor camere de supraveghere în anumite puncte cheie.

Când se revizuiește analiza de risc la securitatea fizică

Conform prevederilor în vigoare, analiza de risc la securitatea fizică trebuie revizuită cel puțin o dată la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni și externi care generează și/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unității.

În același timp, legea prevede că analiza de risc este obligatoriu să fie revizuită în cel mult 2 luni de la producerea unui incident de securitate la unitatea respectiva sau în cel mult o lună de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, funcționale sau a obiectului de activitate ale unității beneficiare. Mai mult, conducerea unității beneficiare poate solicita o nouă analiză de risc ori de câte ori consideră că este necesar.

Completarea unei analize de risc la securitate fizică implică mai mulți pași

Elaborarea analizei de risc la securitate fizică implică, în general, parcurgerea următoarelor etape:

  • definirea parametrilor interni şi externi care generează şi/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unităţii;
  • stabilirea metodei şi a instrumentelor de lucru;
  • identificarea tuturor riscurilor la securitatea fizică, a zonelor de impact, evenimentelor şi cauzelor riscului, precum şi a potenţialelor consecinţe;
  • analizarea riscurilor la securitatea fizică;
  • estimarea riscurilor unităţii beneficiare;
  • întocmirea Raportului de evaluare şi propuneri de tratare a riscurilor la securitatea fizică

Cine poate fi evaluator de risc

Conform reglementărilor legii aflate în vigoare, ca să devină evaluator de risc la securitatea fizică, persoana interesată trebuie să îndeplinească aceste condiții:

  • să fie aptă din punct de vedere medical şi psihologic;
  • să nu fie înscrisă cu antecedente penale pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • să aibă experienţă de min. 3 ani în domeniul organizării, planificării, executării sau controlul măsurilor de securitate în formele prevăzute de lege;
  • să posede cunoştinţe privind securitatea mecano-fizică, sistemele de alarmă la efracţie şi jaf armat, inclusiv control al accesului şi TVCI pentru aplicaţii de securitate, transmiterea semnalizărilor de alarmă la distanţă şi centrele de recepţie a alarmelor, serviciile de pază şi intervenţie, transport valori, probate prin certificate de competenţe profesionale.

Important! Analiza de risc la securitatea fizică este obligatorie în momentul depunerii spre avizare a planului de pază al unei firme.

Prin planul de pază se stabilesc caracteristicile obiectivului păzit, numărul paznicilor, mijloacele tehnice de pază și alarmare, legătura şi cooperarea cu alte organe cu atribuţii de pază a obiectivelor, bunurilor, valorilor şi persoanelor şi modul de acţiune în diferite situaţii.

Legea prevede că numai unitățile care efectuează operațiuni cu numerar au obligația să aibă asigurată pază fizică. Acestea sunt nevoite să își instaleze și un sistem de alarmare la efracție, capabil să asigure „detecție perimetrală la nivelul gardului de protecție a obiectivului pentru semnalarea pătrunderii neautorizate către personalul de pază aflat în serviciu”.

 

CUM SA NE PROTEJAM CASA DE HOTI

Uncategorized No comments
featured image

Cum ne protejam casa de hoti? Este o intrebare frecventa.

Statisticile frecvente pe care le fac autorităţile despre spargerile de locuinţe ar trebui să fie un motiv care să ne facă să ne gîndim la propria siguranţă.

O primă protecție este reprezentată de elementele integrante ale casei, cum sînt uşile de intrare şi ferestrele.

Procurarea unei uşi metalice nu elimină posibilitatea unui furt. În fond, este dovedit că aproape orice tip de uşă metalică poate fi spartă. Diferenţa constă în timpul acordat pentru aceasta operaţie. Pentru a asigura că sînteţi posesorul unei uşi rezistente, cereţi vînzătorului aviz de specialitate din partea Poliţiei.  
A doua categorie de elemente este compusă din sistemele de supraveghere.  
Sistemele de supraveghere reprezintă, în acest moment, cel mai eficient mod de protecţie a unei proprietăţi. Însă, cînd vine vorba de securitatea casei, nu întotdeauna ieftin înseamnă şi sigur scrie monitorulexpres.ro.

Principiul de funcţionare a unui sistem de alarmă este destul de simplu, în sensul că atunci cînd o persoană străină forţează o intrare, alarma se declansează, alertînd proprietarii. În acelaşi timp, centralele pof fi conectate şi pe liniile telefonice sau GPRS, astfel încît să fie monitorizate de la distanţă de dispeceratele serviciilor de securitate, cît şi de proprietarii care nu se află acasă, aceştia fiind anuntaţi imediat ce sistemul de alarmă se declanşează. Pentru acestea pot fi foarte scumpe pe măsura ce sînt adăugate noi facilităţi, ar fi bine să hotărîţi dinainte ce buget sînteţi dispus să alocaţi pentru siguranţa căminului dumneavoastră.

Sursa: www.securityportal.ro

Romania a sasea tara care intra in programul OSPA

Uncategorized No comments
featured image

Trofeele OSPA pentru excelenta profesionala in domeniul securitatii private continua sa se extinda. In curand, Programul OSPA va fi lansat si in Romania. Echipa OSPA a inceput colaborarea cu Federatia Serviciilor de Securitate pentru organizarea Galei OSPA in Noiembrie 2016. Romania este cea de-a patra tara europeana si a sasea la nivel mondial in care se organizeaza Galele OSPA, astfel Romania alaturandu-se Statelor Unite si Poloniei, alte tari care in 2016 vor gazdui pentru prima oara astfel de evenimente.

Trofeele OSPA, recunosc, apreciaza si recompenseaza, profesionisti, echipe si societati din sectorul securitatii private care sunt performeri de exceptie in domeniul lor de activitate. Trofeele OSPA reprezinta un program independent si integrativ, care ofera celor ce performeaza la nivel de excelenta, oportunitatea sa fie recunoscuti ca profesionisti iar succesul lor profesional sa fie celebrat si onorat.

Citeste mai mult pe: ro.theospas.com